www.kladionicari.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
TIKETI VIP TAKMICARA
Latest topics
» posao far.tehnicara
markoskg expert tipovi Emptypet ruj 16, 2011 5:36 pm by zoka1989

» posto sam pocetnik
markoskg expert tipovi Emptypon kol 08, 2011 10:18 am by DUNDALK

» improved search engine ranking backlink building service
markoskg expert tipovi Emptyned srp 31, 2011 11:33 am by Gost

» tiket 1 1 1 1 1
markoskg expert tipovi Emptypon lip 06, 2011 2:09 pm by free

» VASI TIKETI DANA BEZ OBRAZLOZENJA
markoskg expert tipovi Emptyned lip 05, 2011 12:57 pm by mufon

» PISITE VASE ANALIZE I OSVOJITE 500 EURA
markoskg expert tipovi Emptyned lip 05, 2011 9:24 am by GrobarKS

» BOZE POMOZI 2
markoskg expert tipovi Emptyned svi 29, 2011 9:58 pm by GrobarKS

» tiket 1 nn
markoskg expert tipovi Emptysub svi 28, 2011 4:06 pm by lualua

» Pomozi BOZE !!!
markoskg expert tipovi Emptysub svi 28, 2011 11:25 am by GrobarKS

Navigation
 Portal
 Index
 Članstvo
 Profil
 FAQ
 Pretraľnik
ZA ULAZ NA FORUM GDE SU SVI TIKETI TAKMICARA I GDE MOZES UPISATI SVOJE TEKME KLIKNI NA LOPTU
 

markoskg expert tipovi

2 posters

Go down

markoskg expert tipovi Empty markoskg expert tipovi

Postaj  Markoskg pet svi 06, 2011 11:38 am

pozdrav ljudi... evo mojih 10 parova, nadam se da ce proci svi, ako ne svi onda bar 8 pa da krenemo u saradnju... Srecno svima sa tiketima... evo parova
1. 07.05.2011. 15.30h ST. PAULI - BAYERN M. 4+(@1.85)
Analiza: Domacin ST. PAULI u poslednjih 6 utakmica ima gol razliku 6-13, a u celoj sezoni 33-56 na 31 utakmici. Za razliku od njih BAYERN M. ima gol razliku 14-5 na poslednjih 6 utakmica, a ukupno u sezoni 72-38 na 32 utakmice. Izvodi se zakljucak da obe ekipe igraju efikasne utakmice, a u poslednjih 6 kola prosek je preko 3 pogotka po mecu. Zato izvodim zakljucak da je za ovu utakmicu tip 4+
2. 08.05.2011. 19.00h BARCELONA - ESPANYOL 4+ (@2.10)